Obserwatorzy

Claresa-lakiery godne polecenia

O tych lakierach już kiedyś Wam pisałam w tym poście. Jednak, z racji tego, że znów dzięki Claresa mogłam przetestować ich nowości, postanowiłam wspomnieć o nich raz jeszcze.
 Bardzo je polubiłam, przyjemnie się z nimi pracuje. Szeroka gama kolorów sprawia, że jest naprawdę w czym wybierać i każdy znajdzie coś dla siebie.



W moje ręce trafił zestaw składający się z:
-podkładki do zdjęć,
-6 lakierów hybrydowych,
-top i baza,
-oliwka do skórek o zapachu miodu z mlekiem,
-sonda do zdobień,
-3 rodzaje wodnych naklejek,
-4 pilniczki o różnych gradacjach ( o rodzajach gradacji i ich zastosowaniu poczytacie tutaj )
-2 terminarze na wizyty
-4 pyłki dające przeróżne, ciekawe efekty
-informatory



Paczka niespodzianka jak i jej zawartość wywołały u mnie ogromną radość, w sumie kto by się nie ucieszył :) Lakiery świetnie kryją i długo się trzymają, informatory zawierają dużo niezbędnych wiadomości, które powinien przyswoić każdy początkujący w dziedzinie hybryd, a oliwka pachnie tak cudownie, że można się zakochać :)

 Ale muszę wspomnieć to o jeszcze jednej, ważnej sprawie.
Claresa, jest od niedawna dostępna na naszym rynku, można by powiedzieć, że kosmetyczne świeżaki ;) bardzo szybko ta marka wybiła się właśnie produktami o unikalnych wzorach i kolorach, wykonanych z bardzo wysokiej jakości. Ciekawych i pożytecznych gadżetach, które nadają wyjątkowości każdemu zestawowi.
Claresa zadbała również o to, by od samego początku postawić na wzorowe podejście do obsługi klienta. O tym się mało mówi, a jest to bardzo ważne i to się ceni. Bo klient wraca tam gdzie jest dobrze traktowany. Jak dla mnie duży plus za to dla Nich.
Z ręką na sercu mogę powiedzieć, że Claresa  to marka godna polecenia.

Zapraszam na małą fotorelację ;)









Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przekąski na spotkaniu blogerek

Kakao ceremonialne

Francuskie lane perfumy