Obserwatorzy

Konkurs Mikołajkowy

 Cześć kochani, dziś są moje imieniny, niedługo mikołąjki, więc pomyslałam, że fajnie byłoby zorganizować mały konkurs :)

A wygrać możecie zestaw ze zdjęcia:




Nagrodą jest zestaw pielęgnacyjny:

❤maseczki ujędrniające biust Bielenda,

❤maseczka arbuzowe nawilżenie Lirene,

❤zestaw do masażu (olejek antycellulitowy i bańka chińska) Lirene,

❤peeling myjący Revers,




Regulamin konkursu:


-zaobserwuj mój blog Marcepanowa Mama
- w komentarzu odpowiedz na pytanie konkursowe:" Z czym kojarzą Ci się święta?"
- miło mi będzie jeśli zaobserwujesz mnie na instagramie,
- miło mi będzie jeśli zaobserwujesz mnie na facebooku,
-Konkurs trwa: 25.11.2021-06.12.2012r
-sponsorem nagród jestem ja, ani instagram, ani facbook nie mają z konkursem nic wspólnego,
- wygrywa tylko jedna osoba, której komentarz najbardziej mi się spodoba, 
- UWAGA: konkurs będzie rozstrzygnięty, jeśli weźmie w nim udział minimum 50 osób!
- wyniki pojawią się do 7 dni roboczych.

Powodzenia!

Komentarze

  1. Święta niestety kojarzą mi się z jedzeniem,miłą atmosferą oraz prezentami😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie święta to Miło spędzony czas z rodziną. Oczywiście prezenty, choinka, uroczysta kolacja, ale bliskość rodziny najważniejszą.

    OdpowiedzUsuń
  3. 🎅 Święta kojarzą mi się z PIERNIKAMI 🍥🍥🍥 i PIĘKNA KOLOROWĄ CHOINKĄ 🌲🌲🌲 oraz MAMĄ 👩 która krząta się po kuchni i przygotowuję Wigilijną kolację. 🎅

    OdpowiedzUsuń
  4. Święta Bożego Narodzenia mają bardzo podniosłą atmosferę, wspaniałą otoczkę jaką stworzyli przez wiele wiele lat ludzie, a więc obyczaje i wierzenia. Najwspanialsze jednak w tym wszystkim jest to zebranie się bliskiej sobie grupy ludzi, wspólne śpiewanie kolęd, dzielenie się opłatkiem i oczywiście wspaniale błyszczące bombki na choince:).

    OdpowiedzUsuń
  5. Święta kojarzą mi się ze spotkaniami w rodzinie, oczywiście z choinką, kolędami, wspaniałą atmosferą, pysznym jedzeniem oraz oczywiście z prezentami pod przepiękną choinką.
    W dawniejszych czasach kojarzyły mi się ze śniegiem - ostatnio tego nie mam nadzieję, że spadnie w tym roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Boże Narodzenie ❤️! Może jest w czasie tych świąt trochę za dużo kiczu, sztucznych uśmiechów 😁, przymuszonego obdarowywania ludzi za którymi średnio przepadamy 🎁🎀 i składanych nie zawsze szczerych życzeń. Jednak Boże Narodzenie ma swój magicznym i niepowtarzalny klimat 🎄🎉. W czasie tych świąt czuję się jak mała, szczęśliwa dziewczynka 👨‍👩‍👧‍👧...Uwielbiam spacerować po mieście, które błyszczy się od kolorowych, świątecznych lampek 🎆. W każdym oknie widać światełka, na podwórkach sąsiadów przyozdobione świerki 🎄, sklepy przyozdobione bombkami 🔴🔵. Czuję się jakbym trafiła do innego miejsca. Ludzie w czasie świąt potrafią się bardziej kochać, okazują drugiemu więcej serca ❤️, są radośni. Ulice, miasta, sklepy wydają się być jeszcze piękniejsze. Na rynkach miast często stawiane są choinki 🎄, szopki, ulepione bałwany ☃️. Zmienia się coś na zewnątrz nas i wewnątrz nas. Sama czuję się lepszą w czasie bożonarodzeniowym 🎄. Jestem bardziej wyrozumiała, cierpliwa i patrzę z większym optymizmem i empatią na świat. Nie ma nic piękniejszego niż kolorowa, świecąca i pachnąca lasem - CHOINKA 🎄🎀🎁🎈, a pod nią prezenty od Mikołaja 🎅🎁. Wieczory w jej blasku przy gorącej herbatce z plastrami pomarańczy 🍊, suszonymi malinami, goździkami i miodem 🐝🍯, najlepiej z ukochanym chłopakiem 💏 to coś co mogłabym mieć przez cały rok. Zapach mandarynek 🍊, herbaty z goździkami 🍵, pierników z marmoladą 🥧 - niosący się przez cały dom 🏡 przypomina o magii i blasku tych świąt. Spotkania z rodziną przy stole, blask choinki i w tle rozbrzmiewające kolędy, za oknem śnieg ❄️ - idealna sceneria Bożego Narodzenia 🎄. To święto radości, magii i ciepła. Dla mnie to magiczne święta, w czasie których odkrywam w sobie małe dziecko, pełne nadziei, wiary i niesamowitej ekscytacji w oczekiwaniu na pierwszą gwiazdkę 🌠, przyjście Mikołaja 🎅, śpiewanie całą rodziną kolęd 🎶 oraz połamanie się opłatkiem 👨‍👩‍👧‍👧. Ponadto kocham Święta za:
    🎄Pachnącą lasem i życiem CHOINKĘ,
    🎶 Podniosłe i pełne emocji KOLĘDY,
    🍛 12 wigilijnych potraw na czele z KARPIEM W GALARECIE, USZKAMI Z BARSZCZYKIEM CZY ZUPĄ GRZYBOWĄ,
    🏚️ Za pachnące SIANKO pod wigilijnym białym jak śnieg obrusem,
    🥭🍊Za zapachy unoszące się w całym domu - woń pierniczków z lukrem, marmolady, maku, mandarynek, pomarańczy, kompotu z susek i wigilijnego karpia 🐟🎣,
    🎵Za wzruszające PIOSENKI ŚWIĄTECZNE ...uwielbiam Last Christmas,
    ❄️ Za śnieżnobiały PUCH, który delikatnie prószy z nieba i dodaje dodatkowego uroku,
    🎥 Za filmy świąteczne
    📖 Za książki świąteczne moją ulubioną jest "Zakochane Zakopane",
    🎊 Za śliczne OZDOBY ŚWIĄTECZNE począwszy od wianków świątecznych, stroików, mikołajów i skrzatów.
    Obserwuje Insta jako justaa_xoxo
    FB jako Justyna Wcisło

    OdpowiedzUsuń
  7. Święta kojarzą mi się z rodzinną atmosferą.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Przekąski na spotkaniu blogerek

Kakao ceremonialne

Francuskie lane perfumy