Obserwatorzy

Fridge-innowacja naturalych kosmetyków

Coraz częściej stawia się na produkty eko i naturalnego pochodzenia. To bardzo dobrze, coraz więcej osób zaczyna świadomie wybierać pomiędzy sztucznością a naturalnością. Dzięki Wizaż i marce produktów Fridge miałam okazję na własnej skórze przekonać się do cudownych kosmetyków stworzonych przez samą naturę.


Fridge by yDe stworzyło nowy rodzaj kosmetyków, są to kosmetyki po prostu świeże, stąd tak krótka data ich użytku. Należy wykorzystać kremy do 2,5 miesiąca od wyprodukowania i trzymać je cały czas w lodówce.


W moim zestawie znalazły się takie rzeczy jak : informator kosmetyczny, różany krem do twarzy 1.1 ,krem długotrwale nawilżający 1.2 oraz krem pod oczy 1.4. 

Informator zawiera wszystkie informacje dotyczące produktów Fridge. Jak je przechowywać, jak i kiedy stosować, z czego są zrobione i jakie właściwości posiadają. Jest to niezwykle istotne, ponieważ nie trzeba przeszukiwać internetu by znaleźć interesującą nas rzecz.



Teraz poczytajce troszkę o kremach, które dostałam:
różany krem do twarzy 1.1


krem długotrwale nawilżający 1.2


krem pod oczy 1.4





Od siebie dodam, że mają świetną konsystencję, delikatnie, lecz równomiernie się wchłaniają. Uczucie nawilżonej skóry pozostaje na długi czas, dzięki czemu moja twarz pozbyła się uczucia zmęczenia, bardzo szybko czuć działanie aktywnych składników, zaraz po użyciu skóra staje się napięta i wygładzona.


Tyle faktów, czas na przyjemności :) W paczce znalazła się też niespodzianka od Wizaż a że jestem straszną gadżeciarą, to czasem taki drobny upominek cieszy bardziej niż cała zawartość ;)  niespodzianką tą był mały portfelik na drobiazgi i szklany pilnik do paznokci. Oba produkty zawierają logo Wizażu, co jeszcze bardziej mnie cieszy-bo o ile szklanych pilników jest multum i każdy może je mieć, to tak z konkretnym logo ma zapewne dużo mniej osób :)



Jeszcze jedna, może mniej istotna rzecz. Kosmetyki Fridge zawsze są bardzo ładnie pakowane-każdy z osobna jak i włożone wszystkie do firmowej torebki dzięki czemu można od razu podarować komuś na prezent, ja tak zrobiłam z kremem do twarzy, podarowałam go mamie i sam pakunek sprawił jej taką radość jak i zawartość :)





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przekąski na spotkaniu blogerek

Kakao ceremonialne

Francuskie lane perfumy