Obserwatorzy

Baby Dove-kosmetyki dla najmłodszych.

Wybranie  kosmetyków dla niemowlęcia i dziecka to nie lada wyzwanie dla każdego rodzica. Sprawdzamy skład, czy jest hipoalergiczny, czy przeszedł wszystkie testy itd a czasem i to jest zbyt mało by na 100% zaufać konkretnej marce.



Zanim urodziła się moja córka, to spędzałam całe dnie na działach kosmetycznych w poszukiwaniu ideału. I zawsze wracałam z pustymi rękami, ponieważ spędzając więcej jak pół godziny na czytaniu etykiet czułam jak mi głowa puchła od nadmiaru informacji.


Aż w końcu podpytałam znajome mamy, poleciły mi kilka kosmetyków, m.in Baby Dove. Czy jest on moim ideałem? Ciężko stwierdzić, ale na pewno znalazł się w pierwszej piątce kosmetyków idealnych dla mojej córki.


Dlaczego je wybrałam? Ponieważ, przede wszystkim nie uczulają i nie mają zbyt intensywnych zapachów. Płyn do mycia "od stóp do głów" pachnie delikatnie jak klasyczne mydło Dove. Według mnie jest też ważne by nie szczypało w oczy, w przeciwnym razie można na długo czas zrazić maluszka do kąpieli. Płyny fajnie pienią się już na dłoni, nie trzeba używać gąbki.
A krem na odparzenia ma gęstą konsystencję, można rozsmarować dokładnie niewielką ilości kremu i skóra maluszka zostaje długo nawilżona i pod ochroną.


Warto też zwrócić uwagę, czy nam, dorosłym pasują kosmetyki danej marki, jeśli tak, to jest mniejsze prawdopodobieństwo, że uczuli maluszka.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przekąski na spotkaniu blogerek

Kakao ceremonialne

Francuskie lane perfumy