Obserwatorzy

Zachowaj wspomnienia na papierze... PIcPac

 Nie wiem jak Wy, ale ja kocham robić zdjęcia, robię je dosłownie wszędzie i wszystkiemu, a to wszystko dlatego, że to dla mnie taka forma zachowania wspomnień. Liczę na to, że jak za kilkadziesiąt lat zacznie mi szwankoć pamięć, to fotografie pomogą mi powrócić tam, gdzie pamięć zawiodła.

Lubię też wywoływać zdjęcia, tworzyć z nich pamiątki, Po prostu zdjęcia na papierze mają swój unikalny charakter, mają w sobie coś wyjątkowego.

A jeśli tak jak ja, kochacie tworzyś wspomnienia, zapraszam was na stronę PicPac.pl możecie tam stworzyć własny fotokalendarz, fotoksiążkę albo po prostu wywyłać odbitki zdjęć.

Dzięki wspólpracy blogerskiej, mam u siebie w domu wszystkie trzy produkty i jestem po prostu zachwycona jakością!

Fotokalendarz A3

Jedna strona to jeden miesiąc, wszystko jest wyraźne i wydrukowane na wysokiej jakości papierze. Ale jedna strona nie oznacza tylko jednego zdjęcia, można dodać kilka, co mi się bardzo spodobało, bo miałam problem, żeby wybrać tylko  12 fotografii :) Każdy fotokalendarz ma swój wzór, ale możemy go dowolnie zmieniać. 
Dodać jakąć grafikę lub ją usunąć, wszystko według naszego własnego projektu.
Każda kartka kalendarza jest bardzo gruba co zapobiega rozerwaniu np przy zmianie miesiąca.



Fotoksiążka 

Uwielbiam tę formę przechowywania zdjęć. 
Fotoksiążki zawsze są trwalsze od zwykłego albumu i można w nich umieścić unikalny tekst.
Mam w domu kilka fotoksiążek, ale ta jest po prostu rewelacyjna. Bardzo mi się podoba. Grube kartki, jak fotografia na najlepszej jakości papierze.

Zdjęcia, które w niej umieściłam wyglądają po prostu przepięknie!
Podobnie jak w fotokalendarzu, mimo wzoru, można stworzyć swój włany projekt, ustawiać zdjęcia jak się chce, dodawać tekst i grafikę.



Odbitki

Odbitki równiez możemy wybierać według własnych upodobań: z białą ramką lub bez, matowe lub błyszczące. Możemy też wybrać tyle sztuk jednego zdjęcia ile potzrebujemy


Naprawdę, jeśli szukacie strony, gdzie możecie wspomnienia przerzucić na papier i nie chcecie się martwić jakością wykonania, to PicPac.pl jest takim miejscem.
Serdecznie polecam, wiem, że zdjęcia nie ukazują aż tak bardzo tej jakości wykonania, ale to właśnie uroki robienia zdjęć zdjęciu :)
TUTAJ możecie obejrzeć filmik, na którym lepiej jest pokazana jakość produktów.

Bardzo dziękuje PicPac.pl za podjęcia z nami takiej wspaniałej wspólpracy i obdarowania taki mega pamiątkami.

#wywołajwspomnienia #wywołajuśmiech #zdjęcia #fotokalendarz #fotoksiążka




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przekąski na spotkaniu blogerek

Kakao ceremonialne

Francuskie lane perfumy