Obserwatorzy

Kompleksowa pielęgnacja dłoni i stóp - SHEFOOT

 Dzien dobry, powiedzcie mi jak często zwracacie uwagę na kompleksową pielęgnację stóp i dłoni? Robicie to systematycznie czy sporadycznie, jak sobie przypomnicie?
Ja dawniej zapominałam o pielęgnacji stóp, a przypominałam sobie na kilka dni przed jakimś ważnym wydarzeniem, albo gdy zbliżał się sezon na sandałki.

Marka SHEFOOT podarowała każdej z nas, na spotkaniu blogerek w Tarnowie, pokaźny zestaw do pielęgnacji stóp i dłoni, a w każdym zestawie znajodowały się:

-złuszczające skarpety do stóp,

- złuszczające opaski na suche pięty, 

- krem intensywnie nawilżajacy do rąk,

- krem intensywnie nawilżający do stóp,

- krem na popękane pięty,

- maseczka do rąk i paznokci,



Kazdy z tych produktów sprawdził mi się rewelacyjnie, skarpety złuszczajace dobrze sobie poradziły z nadmiarem suchego naskórka, a krem sprawia, że moje stopy są miekkie i gładkie.

Natomiast moim największym ulubieńcem stał się krem do rąk. Jest po prostu MEGA.


Chroni dłonie niczym niewidzialne rękawice, otula je, regeneruje i intensywnie nawilża. Idealnie nadaje się zwłaszcza na tę porę roku, którą mamy za oknem, kiulka razy zdarzyło mi się, że zapomniałam rękawiczek, a na zewnątrz był mróz. Normalnie kończy się to wysuszoną skórą i bolesnymi pęknięciami.
Na szczęście z tym kremem nic takiego mi się nie przydarzyło. Krem świetnie zaopiekował się moimi dłońmi, zapewniajac im maksimum bezpieczeństwa i ochrony.



Bardzo dziękuję marce SHEFOOT  za wsparcie naszego spotkania takim mega zestawem, z pewnością jeszcze nie raz sięgnę po te produkty.







Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przekąski na spotkaniu blogerek

Kakao ceremonialne

Francuskie lane perfumy