Obserwatorzy

Kosmetyki do pielęgnacji - JADWIGA

 Witajcie kochani, czy znacie produkty JADWIGA ? Ta marka to producent naturalnych kosmetyków, w swoim asortymencie mają profesjonalne produkty do kompleksowej pielęgnacji całego ciała, a także różne akcesoria  przydatne m.in w gabinetach kosmetycznych.



Ja markę znałam, jednak nie miałam okazji wcześniej jej używać, aż do momentu gdy otrzymałam świetny zestaw na spotkaniu blogerek .

W moim zestawie, który otzrymałam znalazły sie:

-olej z pestek malin,

-peeling terapeutyczny,

-zestaw próbek,


OLEJ Z PESTEK MALIN - dla mnie osobiście olej z pestek malin to jest prawdziwe cudo kosmetyczne, jest tak uniwersalny, że można go stosować na każdą partię ciała. Ma świetne właściwości nawilżające i odżywcze. Ja uwielbiam stosować ten olejek na wysuszone skórki paznokci i na końcówki włosów. NIemal natychmiast zostają nawilżone. A jeśli stosuje się regularnie np na skórki paznokci tak jak wspomniałam, to znacznie poprawia się ich kondycja i wygląd.



PEELING TERAPEUTYCZNY  - peeling o którym można też powiedzieć "cukrowa słodycz". Słodko pachnie, delikatnie ale słodko, tak trochę przypomina watę cukrową. 
A jeśli chodzi o działanie wygładzające to jest po prostu świetnie, po jego użyciu uda są dosłownie jak wyprasowane żelazkiem :) więc jeśli ktoś zmaga się z celluitem, to serdecznie polecam do systematycznego używania.
Należy jednak uważać z siłą jaką robimy peeling, grube drobinki przy zbyt dużej sile nacisku mogą sprawić trochę bólu, ale myślę, że każdy zna swoje ciało i wie jak mocno może sobie pozwolić.



ZESTAW PRÓBEK - próbki były zapakowane w piękny różówo-przezroczysty woreczek, co bardzo pięknie się prezentuje. Bardzo lubię próbki, ponieważ mogę spróbować produkt, czy np odpowiada mojemu typowi skóry, bez kupwoania całego opakowania, także dzięki nim, mogłam spróbować inne produkty marki JADWIGA


Kto nie zna, naprawdę polecam zajrzeć, jeszcze raz bardzo dziękuję marce JADWIGA za przekazanie takich produktów na spotkanie blogerskie.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przekąski na spotkaniu blogerek

Kakao ceremonialne

Francuskie lane perfumy