Obserwatorzy

Rajstopy marki Adrian

 Muszę Wam przyznać, że nie mogę się doczekać już wiosny, aż porzucę zimowe grube ubrania na rzecz sukienek i rajstop.A moją kolekcje wiosennych rajstop wzbogaciły produkty od marki ADRIAN, które mają piekne subtelne wzory.
Uwielbiam produkty nietuzinkowe, w których nie ma miejsca na nudę ale też nie ma przesytu jeśli chodzi o ozdobnictwo.

Rajstopy Adrian są stylowe, eleganckie ale także  klasyczne i bardzo kobiece. Bardzo mi się podobają, bo swoimi ozdobami wzbogacają stylizację, a jednocześnie pozwalają czuć się modnie i wygodnie.



Marka ADRIAN podarowała nam zestaw rajstop z losowo wybranym wzorem. Mi trafiły się takei egzemplarze:
-klasyczne czarne,
-cieliste w drobne groszki,
-lekko przyciemniane z uroczymi serduszkami nad kostką


Cóż mogę powiedzieć, dla mnie są przepiękne, uwielbiam takie rajstopy i pasują naprawdę do każdej stylizacji, zarówo do szpilek jak ulubionych botków

Rajstopy są elastyczne i dopasowują się do ciała.

Wchodząc na stronę ADRIAN byłam naprawdę pozytywnie zaskoczona bogatym asortymentem zarówno dla kobiet jak i mężczyzn. Można znaleźć tam rajstopy klasyczne, ślubne, ciążowe ( żaluje, że nie wiedziałam o takich rajstopach, gdy sama byłam w ciąży) wzorzytse, męskie, a nawet legginsy, pończochy czy skarpety.



 Tak w jednym miejscu mogę zamówić coś dla siebie jak i dla męża. Dla mnie to duży plus, bo zazwyczaj akżde z nas musiało się zaopatrywać w różnych sklepach, no chyba, że mówimy o sieciówkach, gdzie jest misz masz to wiadomo jak jest.
 Tak czy inaczej bardzo mi się podoba właśnie, że na stronie ADRIAN mogę zamówić produkty dobrej jakości dla mnie i dla mojego męża. 
Często spotykałam się, że za dobrej jakości rajstopy czy skarpety musiałam zapłacić grubo ponad kilkadziesiąt złotych, a tutaj ceny są niezwykle niskie.


Bardzo dziękuję marce, że przekazanie pakietu rajstop na spotkanie blogerek, bardzo fajnie wzbogacą moją stylizację.




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przekąski na spotkaniu blogerek

Kakao ceremonialne

Francuskie lane perfumy