Obserwatorzy

Wielorazowy płatek kosmetyczny OVIUM

 Hejka kochani, odkąd zaczęłam świadomą pielęgnację, staram się wybierać produkty, które nie szkodzą środowisku lub można je powtórnie do czegoś wykorzystać.

Dziś chcę wam przedstawić płatek kosmetyczny od marki OVIUM , który otrzymałam na spotaknie blogerek.

Gdy tylko się o nim dowiedziałam, pomyślałam, że to rozwiązanie właśnie dla mnie. Bo płatek można używać i prać bez końca, a sądząc po jego grubości, nie prędko się żużyje, co znowu będzie bardzo dobrym rozwiązaniem dla planety.
Przykładowo jeśli ten płatek wystarczyłby mi na rok, a dziennie zużywam około 4 płatki kosmetyczne to oszczędzam życie planety o niepotrzebne około 1,5 tysiąca wacików. Robi wrażenie prawda? A ile jeszcze do tego zostanie w potrfelu :) 


Płatek OVIUM jest bardzo miekki, wykonany z delikatnej bawełny, nie podraznia skóry i doskonale sprawdza się przy codzienniej pielęgnacji. Dodatkowo opakowanie jest całe z kartonu, co dla mnie znów na plus, jeśli chodzi o ekologię.




Bardzo dziękuję marce za podarowanie nam takich płatków na spotkanie blogerek.









Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przekąski na spotkaniu blogerek

Kakao ceremonialne

Francuskie lane perfumy