Obserwatorzy

Mąka Młynomag

 "Nie ma takiego gotowego wyrobu,
który zastąpił by smak i aromat
ciast przygotowanych w domu"

Taki napis widnieje na jednej z mąk, jakie otrzymałam na spotkaniu blogerek w Tarnowie. Każda z nas dzięki uprzejmość marki Młynomag dostała po 5 kilogramów mąki. Tuż przed świętami, więc nadało się naprawdę idealnie. 


Ponadto każde opakowanie mąki jest wzgobacone o wyjątkowy przepis na przepyszne ciasto, ja już ze swoich zużytych opakowań wycięłam przepisy, wkleiłam do swojego przepiśnika i będę próbować niedługo upiec :)





Otrzymałam mąki w dwóch rodzajach: pszenna T-550 i pszenna T-450 
Chociaż ja się kompletnie nie znam na tych oznaczeniach, to z pomocą przyszedł mi mój mąż( piekarz z wykształcenia) i powiedział, że mąka T-450 to tzw. mąka tortowa - najdelikatniejsza, idealna np do ciast biszkoptowych.
Natomiast T-550 to tzw mąka luksusowa - idealnie nadaje się do naleśników, pizzy czy ciast drożdzowych.

Wypieki z mąkami Młynomag bardzo mi się udały, a goście byli zadowoleni ze smaku, jeszcze raz dziękuje, za przekazanie nam tych produktów, tak jak wsponiałam, czas przedświąteczny nadawał się idealnie by je przetestować.


#młynomag #mąkatortowa #mąkaluksusuwa #mąkapszenna



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przekąski na spotkaniu blogerek

Kakao ceremonialne

Francuskie lane perfumy