Obserwatorzy

Mikołajkowe spotkanie blogerek 2021



 Witajcie, wczoraj miałam okazję uczestniczyć w Mikołajkowym spotkaniu blogerek, chciałam w tym miejscu podziękować Ewelinie za zaproszenie na ten event❤

Cieszę się też, że mogłam poznać inne blogerki: AnięBasięMonikę i Renatę


Spotkanie było bardzo intensywne, przy kawie omawiałyśmy ważne kwestie blogowania, różne podejścia i strategie, ale jak to bywa w babskim gronie, nie zabrakło miejsca na ploteczki :)


Jako, że było to Mikołajkowe spotkanie, nie obyło się bez wspaniałych paczek,  otrzymałyśmy je od firm, które zechciały podjąć z nami wspólpracę.





Taka odskocznia w grudniu, gdzie wpadło się już w wir świątecznych przygotowań, była mi potrzebna, teraz naładowana pozytywną energią mogę przygotować święta na medal :D



Komentarze

  1. Fajnie było Cię poznać i mam nadzieję-że to pierwsze ale nie ostatnie spotkanie <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Przekąski na spotkaniu blogerek

Kakao ceremonialne

Francuskie lane perfumy