Obserwatorzy

For life & Madaga Polska - kosmetyki do cery mieszanej



 Cześć, dziś chcę wam opisać kosmetyki do cery mieszanej, które dostałam od For life & Madaga Polska jest to kolejna firma, która wsparła nasze spotkanie mikołajkowe w Tarnowie. ❤

Każda z nas dostała zestaw próbek dostosowany do swojej cery, w moim pakiecie znalazły się takei produkty:
- Mineral mleczko oczyszczające,
-Balance Tonic,
-Balance - Calming Maska,
-Mineral Krem 24h,
-Płyn do demakijażu oczu i ust,
-Nature BIOactive Krem pod oczy,

Próbek wystarczyło mi na około 4 dni stosowania, z wyjatkiem maseczki, bo ją zuzyłam na jeden raz. Nie wiem, czy poprawiła się kondycja mojej skóry, ale z pewnością, po tych 4 dniach stosownia mogę powiedzieć, że wtedy czułam się naprawdę jakbym miała nową skórę: gładka, delikatna,maksymalnie odświeżona i maksymalnie nawilżona, a miejsca problematyczne zostały odpowiednio zmatowione, a nadmiar sebum skutecznie zatrzymany. 

Ceny kosmetyków są naprawdę różne, od kilkunastu do kilkuset złotych, jednak wydaje mi się, że kosmetyki są warte swojej ceny, a po stosowanych próbkach stwierdzam, że są wydajne, więc jest to wydatek tak naprawdę raz na kilka miesięcy, co z kolei nie wychodzi drogo :)



Całą ideę marki możecie przeczytać --->tutaj<--- polecam zajrzeć i poczytać, może akurat znajdziecie coś dla siebie.

W tym miejscu chce bardzo podziękować firmie For Life & Madaga za wsparcie naszego spotkania mikołajkowego w tarnowie.

Wspólpraca blogerska

#forlife #madaga #kosmetyki #ceramieszana #corazblizejswieta #swietatuztuz



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przekąski na spotkaniu blogerek

Kakao ceremonialne

Francuskie lane perfumy