Obserwatorzy

Kawiarnia dla mam: Mama Cafe


Dzień dobry, od Mikołąjkowego spotkania blogerek minęło trochę czasu, to jednak długo zostanie mi wspomnienie bardzo kameralnej kawiarni, w której odbyło się właśnie nasze spotkanie


   


Cafe Mama to miejsce stworzone przez mame z myślą o innych mamach. 
Bardzo mnie zaskoczyło to, że w tej kawiarni był specjalny wydzielony kącik do zabawy dla maluchów, naprawde do tej pory nie spotkałam się z tym w okolicy.



Owszem, w wielu restauracjach jest niby kącik dla dzieci, gdzie znajduje się aż kilka klocków i może jakas mała drewniana zabaweczka.
A tutaj dzieci dosłownie mają swój mały raj, bardzo się cieszę, że poznałam to miejsce, bo w przyszłości jak będę planować spotkania z koleżankami, które też mają dzieci, to z pewnością wybierzemy się właśnie tutaj.

Bo dzieci zajmują się swoim światem( naprawde ogrom zabawek zwykłych i interaktywnych zajmie maluchy na długie godziny) a mamy mogą spokojnie napić się kawy, porozmawiać, zjeśc pyszny obiad i przegryźć coś słodkiego.


Na spotkaniu próbowałam pierogów i tarty oreo. Musicie mi uwierzyć na słowo - było przepysznie!



Jeszcze jedna istotna rzecz, nie wiem czy dla każdego, ale dla mnie bardzo, przypuszczam, że dla innych mam też. Mowa o toalecie. Tak. Toaleta jest w 100% przystosowana do dzieci, począwszy od tego, że mozna spokojnie wjechać wózkiem bo jest dużo miejsca, przewijak i dostawka do WC dla starszych dzieci to było coś, co naprawdę mnie miło zaskoczyło.

Jeśli jesteście z okolic Tarnowa, to naprawde polecam wam odwiedzieć Cafe Mama bo zjecie pyszny domowy obiad i odpoczniecie od biegania non stop za dziećmi.
   

Dziękuję Cafe mama za gościnę naszego spotkania.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przekąski na spotkaniu blogerek

Kakao ceremonialne

Francuskie lane perfumy