Obserwatorzy

Tander Care-kremiki uniwersalne

Oj kremów uniwersalnych miałam już sporo i tak naprawdę ich "uniwersalność" działała tylko na określoną część ciała, np twarz czy dłonie. Jednak nie dałam za wygraną, szukałam czegoś co jest naprawdę uniwersalne i można stosować do wszystkiego i w rozmaity sposób.


Powiem szczerze, że odkąd zaczęłam swoją współprace z firmą Oriflame to naprawdę wiele produktów z innych firm, które stosowałam dotychczas zamieniłam szybko na te proponowane przez Oriflame i wcale tego nie żałuję, znalazłam w ten sposób wiele moich must have o których nie wiedziałam.

Do takich moich hitów należą właśnie uniwersalne kremiki Tander Care.




Moja kolekcja przedstawia tylko kilka z nich ale zapewniam, że  nie są to wszystkie smaki, jest ich naprawdę dużo. W skromnym posiadaniu mam takie smaki:
-z olejkiem z nasion żurawiny,
-z olejkiem z nasion borówki,
-róża,
-malina moroszka




Jestem w nich zakochana. Małe, poręczne, zmieszczą się do każdej torebki i uratują w każdej sytuacji. Dzięki temu, że są naprawdę uniwersalne znalazłam dla nich takie zastosowania:

-suche skórki wokół paznokci,
-popękane usta,
-zrogowaciałe i suche miejsca np łokcie, kolana, pięty
,
Smaruję również nimi twarz mojej córki przed wyjściem z domu na mróz- z tego zastosowania jestem najbardziej zadowolona, kremik nie wysuszył jej delikatnej twarzy ani nie podrażnił.

A teraz do 19 marca włącznie jest mega promocja na te właśnie kremiki Tander Care, możecie je zamówić do swojego domu, wystarczy złożyć zamówienie klikając >  tutaj  <





Zostaniecie przeniesieni do strony Oriflame, w lewym górnym rogu jest katalog online, przeglądając go można od razu dodawac produkty do koszyka a następnie zamówić w wygodny dla siebie sposób :)

Zresztą przez ten link możecie zamawiając wygodnie ulubione kosmetyki bez wychodzenia z domu :)
Jak zamawiac z tej strony? Podpowiedź znajdziesz tutaj;)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przekąski na spotkaniu blogerek

Kakao ceremonialne

Claresa-niezwykłe lakiery hybrydowe-testowanie