Obserwatorzy

Matowy cień do powiek w płynie

"Mocno kryjące kolory dla wyjątkowej subtelności makijażu" To zdanie, które znalazłam spowodowało, że MUSIAŁAM kupić i wypróbować nieznany mi dotąd płynny cień do powiek z firmy The One.



Może jestem troszkę zacofana w tym temacie, ale do tej pory dobre cienie kojarzyłam z tymi sypkimi. No jak to "w płynie" i do tego "matowy" połączenie jedno z drugim nie bardzo mi pasowało.
Jak się okazało to możliwe dzięki innowacyjnej formule, która na powiece zamienia konsystencje płynną na matową i gładką. Nie zbiera się w łamaniach powieki ( to był mój największy problem używając zwykłych cieni).



Ten cień jest bardzo prosty i precyzyjny w nakładaniu, jak dla mnie dużo lepszy od tych tradycyjnych sypkich. Jest lekki i w ogóle nie czuć go na powiece.


Teraz do 19 marca trwa na niego promocja, więc, kto chciałby się w niego zaopatrzyć (lub inny kolor) to wystarczy kliknąć > tutaj 





Zostaniecie przeniesieni do strony Oriflame, w lewym górnym rogu jest katalog online, przeglądając go można od razu dodawać produkty do koszyka a następnie zamówić w wygodny dla siebie sposób :)
Jak zamawiać z tej strony ? Podpowiedź znajdziecie tutaj ;)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przekąski na spotkaniu blogerek

Polny warkocz - zestaw kosmetyków

Kakao ceremonialne