Obserwatorzy

"say hi to hybrid" testowanie

Witam kochani, miałam okazje przetestować zestaw startowy "travel" marki Hi Hybrid. Zapakowany on jest w zgrabne pudełeczko, urocze pudełeczko, dzięki temu nie zajmuje duzo miejsca i fajnie wygląda leżąc gdzieś w widocznym miejscu.




W skład tego zestawu wchodzi:

  • hi baza do paznokci,
  • hi top no wipe,
  • hi aceton do hybryd,
  • hi nail cleaner,
  • hi lampa UV/LED 10W,
  • hi blok polerski,
  • pilniki
  • oraz 3 losowe lakiery hi hybrid




Lakiery z kolekcji Travel, które mi się trafiły są bardzo ładne, delikatne i w moim guście :) Ja bym je nazwała kolorami lata, wakacji i szalonych przygód nad wodą. Malując nimi przeniosłam się już w te letnie klimaty, zamarzyłam o słońcu i lenistwie.


A wracając na ziemię, muszę powiedzieć, że dobrze kryją, albo jak kto woli, przeciętnie. Bo wystarczyły tylko dwie warstwy by nie było prześwitów


Spodobało mi się również to, że wystarczy 45s w dołączonej do zestawu lampie by idealnie utwardzić base, lakiery i top.





Ogólnie reasumując z zestawu jestem bardzo zadowolona i polecam każdej osobie, która chce rozpocząć przygodę z hybrydami ale takze tym, którzy lubią nowe wyzwania i spróbować czegoś nowego. 
Znajdziecie w nim wszystko czego na początek potrzebujecie. Mały niezbędnik na każdą kieszeń, który się też po prostu ładnie prezentuje. 






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przekąski na spotkaniu blogerek

Kakao ceremonialne

Francuskie lane perfumy