Obserwatorzy

Milk&Honey- tego potrzebują Twoje dłonie

Należę do tych osób, które z pielęgnacji do rąk używają tylko kremu i to w dodatku sporadycznie, jak sobie przypomnę ;)
Co w efekcie dało mi bardzo wysuszone i pękające dłonie z tragicznie wyglądającymi skórkami wokół paznokci. Ani to estetyczne, ani przyjemne, bo sucha skóra jest bardziej podatna na podrażnienia i czynniki klimatyczne.

















Dobrze, że w porę odkryłam cudowny zestaw Milk&Honey z Oriflame. 
W sumie to chyba w ostatnim momencie! Bo moje dłonie wołały o pielęgnacje i odżywienie.

Chociaż narazie produktów z Milk&Honey mam dwa to nie zamierzam na tym poprzestać. Pomalutku będę powiększać swoją kolekcję ;)
Narazie przedstawię te dwa cuda:

Scrub wygładzający do rąk




Kremowy scrub o fantastycznym zapachu doskonale usuwa szorstki naskórek, sprawiając tym samym, że dłonie stają się gładkie, miękkie i lepiej nawilżone. Poprawia to również wygląd i kondycję skóry.
Taki zabieg pozwala również na lepszą wchłanialność kremu, czyli skóra szybciej zostanie odżywiona.


Odżywczy krem do rąk ciała




Zakochałam się w tym produkcie! W zapachu, konsystencji i skuteczności.
Krem błyskawicznie nawilża wysuszony naskórek i przywraca mu aksamitność i blask. Wystarczy niewielka ilość, by uzyskać oczekiwany efekt, co sprawia,że produkt jest bardzo wydajny.
Poza tym zapach miodu i mleka ( najsłodszego zapachu na świecie) towarzyszy nam przez cały dzień, co dla mnie jest kolejnym dużym atutem.



Polecam całą serię tych produktów, są naprawdę świetne.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przekąski na spotkaniu blogerek

Kakao ceremonialne

Francuskie lane perfumy