Obserwatorzy

Fotoksiążka-magiczna podróż z Saal digital

Na codzień praca, dom, szkoła, dzieci. Każdy z nas zapewne rozpoczyna dzień, który intensywnie pędzi ku końcowi. I tak dzień za dniem, miesiąc za miesiącem, rok za rokiem... Często brakuje nam czasu by chwytać chwilę i czerpać z niej ile się da. Te najważniejsze momenty nam umykają, czasem nawet nie zwracamy uwagi, że coś ważnego właśnie się wydarzyło-bywa i tak.


Każdy z nas powinien znaleźć taki moment, by móc zatrzymać czas i zacząć oddychać pełną piersią. Wrócić na chwilę do tego co minione, do tego co ulotne i niepowtarzalne. Wspomnieć te wszystkie zdarzenia, które sprawiły, że nasze życie stało się piękne, że potoczyło się tak a nie inaczej. Uronić łzę i uwolnić emocje zaszufladkowane gdzieś na dnie serca.





Mnie najczęściej dopada taki nastrój, gdy na niebie kłębią się czarne chmury, a trawa zaczyna się lekko kołysać przy chłodnym wietrze. Siadam najczęściej z kubkiem gorącego napoju i spoglądam przez okno na zmieniający się obraz. W takiej chwili lubię sięgać po zdjęcia, a najlepszą opcją jest fotoksiążka. Ta którą posiadam jest niezwykła, można by nawet rzec, że magiczna.


Fotoksiążka, którą trzymam w ręku, jest tak precyzyjnie wykonana, z najwyższą jakością i starannością, że chwilami mam wrażenie, iż cofam się do minionych wydarzeń, że przeżywam wszystko jeszcze raz. Takie dotknięcie palcem historii.
Nie od dziś wiadomo, że fotografia to najlepsza z form zatrzymywania czasu. Często zdjęcia zrobione pod wpływem impulsu są pamiątką na całe życie. Fajnie jest, gdy są one w jednym miejscu, najlepiej takim, żeby nie uległy łatwo zniszczeniu.


I taką ochronę zapewnia właśnie ta fotoksiążka, papier, który służył do produkcji stron, jest gruby, mocny i trwały. Okładka również, nie ma sobie równych, stanowi ona pewną barierę, dzięki czemu zbiór naszych fotografii jest bezpieczny.




Zdarzają się też w naszym życiu nieprzewidziane sytuacje, a które chcielibyśmy koniecznie uwiecznić. Robimy wtedy zdjęcia najczęściej na szybko telefonem, bo mało kto nosi wszędzie ze sobą profesjonalny sprzęt. Podczas projektowania fotoksiążki martwiłam się właśnie jak to będzie z takimi fotografiami, że będą się wyróżniać wśród zdjęć zrobionych ze starannością. Jak bardzo się myliłam. Fotoksiążka od Saal Digital Polska to jakość i precyzja na najwyższym poziomie. Stworzona z sercem i czułością. Zdjęcia w niej zawarte są pierwszej klasy. Nawet najdrobniejsze szczegóły są ukazane bardzo dokładnie.



Kiedy mam tylko wolną chwilę to z radością sięgam właśnie po tę fotoksiążkę. Zabiera mnie ona w magiczną podróż wspomnień. Nie umiem opisać uczuć jakie mi towarzyszyły, gdy po raz pierwszy ją przeglądałam. Radość, wzruszenie, tęsknota, zachwyt.  Każda strona to nowe doznania. Zawarłam w niej to co dla mnie najważniejsze. Ta fotoksiążka to dla mnie sacrum. Niezwykłe miejsce, w którym zachowam na zawsze moje najcenniejsze wspomnienia.







I nie tylko ja mam takie zdanie na jej temat. Moi bliscy, rodzina przyjaciele, każdy, kto ją trzymał w ręku stwierdził, że nie ma piękniejszej pamiątki niż ta otrzymana od Saal digital Polska.



Może nie będę modna i się po raz któryś powtórzę, ale z całego serca dziękuję Saal Digital Polska za możliwość przetestowania Waszego produktu. Daliście mi nie tylko fotoksiążkę, ale coś o wiele cenniejszego. Dzięki Wam, moje wspomnienia będą zawsze ze mną i nigdy nie wybledną.


Komentarze

  1. Fotoksiążki to piękne pamiątki lub fantastyczne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, zdjęcia i żadne słowa tego nie opiszą jak bardzo są piękne.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Przekąski na spotkaniu blogerek

Kakao ceremonialne

Francuskie lane perfumy