Obserwatorzy

EMPIRIA- krem do rąk i paznokci

Kupując krem do rąk, zazwyczaj kieruję się markami, które znam i są łatwo dostępne. Ostatnio robiąc zakupy w aptece stacjonarnej dostałam w gratisie taki mały krem do rąk Empiria Cosmetics. Bardzo mnie zainteresował, nie widziałam wcześniej takiego. Gdy znalazłam chwilę  czasu obskoczyłam jeszcze pobliskie drogerie sprawdzić czy jest on wszędzie dostępny. Niestety nie znalazłam, więc na to wychodzi, że owe kosmetyki można nabyć jedynie w aptece.



Małe, niebiesko-białe opakowanie skradło moje serce. Wiem, że książki nie ocenia się po okładce ale tym razem się nie pomyliłam. Piękne opakowanie, a w nim prawdziwy skarb

Krem doskonale nawilża i pozostawia na długi czas uczucie nawodnionych rąk. Skóra staję się bardziej delikatna i naoliwiona. Obecność aktywnych naturalnych składników sprawia, że jest on przyjazny dla każdego rodzaju skóry. Poza tym posiada też zdolność regeneracji dłoni i paznokci

Niewielkie opakowanie sprawia wrażenie, że może się barzdo szybko skończyć. I tu kolejna niespodzianka, mimo swoim 50ml jest bardzo wydajny. Wystarczy aplikacja wielkości ziarnka grochu, aby nasze dłonie zostały dokładnie nawilżone.

Bardzo łatwo się rozprowadza i szybko wchłania. Dzięki swojej wielkości zawsze mam go przy sobie, mała rzecz a cieszy ;)



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przekąski na spotkaniu blogerek

Kakao ceremonialne

Francuskie lane perfumy