Obserwatorzy

Produkty Pilomax

Cześć moi drodzy,dziś przychodzę do was z tematem pielęgnacji włosów, chyba każda kobieta chociaż raz w życiu używała jakiejś odżywki lub maski do włosów. 
Chcę Wam dziś przedstawić markę Laboratorium Pilomax , która swoimi produktami wsparła nasze spotkanie blogerek w Tarnowie.


Dermokosmetyki, które oferuje Pilomax mają bardzo zaawansowany skład, dzięki czemu są bezpieczne, skuteczne i wiarygodne. Pozbawione zbędnych parabenów, silikonów i SLS stają się produktami wysokiej jakości.

Produkty, które dostałam, to próbki popularnych masek Laboratorium Pilomax :

-maska rgenerująca do włosów farbowanych jasnych,
-maska regenerująca do włosów farbowanych ciemnych,
-szampon do włosów cienkich

-maska przyspieszająca wzrost włosów,
-szampon do włosów i skóry głowy przetłuszczających się,
-maska magicznie odbudowująca do włosów farbowanych i zniszczonych.



Każdy z tych produktów się u mnie sprawdził, z wyjątkiem maski do farbowanych jasnych włosów, bo nie użyałam go,tylko przekazałam koleżance, która ma właśnie takie włosy. Ja mam ciemne.
Ale wracając, mimo że to próbki na raz, to nawet po takim jednorazowym zabiegu włosy są wyraźnie wygładzone i wzmocnione.

Najbardziej przypadła mi do gustu magiczna maska odbudowująca. Naprawdę, jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki,po jej użyciu, włosy stały się mega gładkie, lśniace i odżywione.

Bardzo fajne i przyjemne produkty, w przyszłości z pewnością się skuszę na produkty pełnowymiarowe.
Dziękuję marce Laboratorium Pilomax za wsparcie spotkania blogerek.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przekąski na spotkaniu blogerek

Kakao ceremonialne

Francuskie lane perfumy