Obserwatorzy

Sklep z dewocjonaliami DAYENU

 Cześć, czy zaglądacie czasem na strony sklepów z dewocjonaliami? SKLEP DAYENU ma w swojej ufercie dużo produktów o przeróżnym zastosowaniu: maskotki, słodycze, kosmetyki, proukty związane z religią i gadżety z biblijnymi akcentami.

Sklep DAYENU przekazał na spotkanie blogerek kilka przedmiotów, ze swojego asortymentu za co bardzo dziękuję.

W moim zestawie znalazła się książka, gra planszowa oraz olejek pielęgnacyjny.

GRA MOJŻESZ WSZYSTKO: Na początku nie bardzo wiedziałam o co w tej grze chodzi, ani jak w nią grać, ale później okazało się, że nie jest to trudne, a wykorzystując właśnie zabawę, można utrwalić u dzieci kim była bibiljna postać Mojżesza.



DRÓŻKI, BEZDROŻA I SZLAKI PIELGRZYMÓW: To wbrew pozorom nie jest zwykła, nudna książka opowiadająca o podróżach pielgrzymów, ale jest czymś w rodzaju pamiętanika, ostobistego notatnika, w którym możemy zanotować różne swoje mysli czy przemyślenia oraz wykonywać polecone w środku zadania. Książka jest bardzo fajna, bo w przyjemny sposób przekazuje wiedzę i pobudza wyobraźnię ciekawymi obrazkami czy ciekawostkami na temat religii. 


OLEJEK NARDOWY  "MIŁOŚĆ TWA NAD WINO" ciężko określić dokładnie jaki zapach ma ten olejek, ale dla mnie jest zbyt ciężi, nie przypadł mi do gustu, jednak pomijając zapach jest to zwykły olejek do stosowania na całym ciele, aby jednak delektować się jego zapachem warto nanieść go na miejsca pulsujące jak nadgarstki, skroń czy dekolt.



BŁYSZCZYK O ZAPACHU WINA- malutki, okrągły błyszczyk, który zmieści się nawet w kieszeni, fajnie nawilża i naprawde pachnie czerwonym winem. Bardzo ciekawy produkt, jedynym minusem dla mnie tutaj jest, że nie ma pędzelka czy innego aplikatora by nalożyć ten błyszczyk, a nakładać palcem średnio lubię, bo np w mieście nie mam jak później wytrzeć rąk z błyszczyka. Ale po za tym małym szczegółem jestem miło zaskoczona winnym produktem do ust.



Ogólnie produkty są ciekawe i pomysłowe, niecodzienne zastosowanie religijnych gadzetów w codziennym użytku, fajnie nadają się na prezent dla bliskich, jeszcze raz bardzo dziękuję za przekazanie takich produktów na nasze blogerskie spotkanie w tarnowie.













Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przekąski na spotkaniu blogerek

Kakao ceremonialne

Francuskie lane perfumy