Obserwatorzy

Ekozuzu - zestaw kosmetyków do makijażu

 Witajcie kochani, kolejną wspaniałą marką,która wsparła nasze spotkanie blogerek jest marka Ekozuzu.pl dla przypomnienia wspomnę, że nasze spotkanie odbyło się w Tarnowie, 10 grudnia 2021.


Ekozuzu.pl to ekologiczna drogeria naturalnych kosmetyków, każda z nas dostała pokaźny zestaw fajnych produktów do makijażu oraz próbek kosmetyków pielęgnacyjnych.

W moim zestawie znalazły się takie nudziakowe produkty:

Kompaktowy puder,
Purpurowy cień do powiek,

Kredka do ust,
Krem BB,

Korektor w pędzelku,
Kredka do oczu i ust,

Lakier do paznokci,
Pomadka do ust,

Błyszczyk do ust,
Zapachowa zawieszka gwiazdka,

Próbki kremów,


Zestaw kolorówki jaki miałam okazję przetestować to naturalne kosmetyki Couleur Caramel są to prodykty bez chemii w składzie,nie testowane na zwierzętach, widać że stworzone zostały z miłością i szacunkiem do środowiska i ekologii.




Szczerze mówiąc,chyba pierwszy raz miałam okazję używać kosmetyki naturalne tak wysokiej jakości. Jeśli porównamy nawet ze znanymi markami kolorówek,które są dostępne w każdych drogeriach, to efekt i różnice w użytkowaniu czuć od razu.

Co najważniejsze według mnie, kosmetyki są bardzo delikatne dla skóry, nie zauważyłam żeby mnie uczuliły, ale to z pewnością zaleta naturalnych składników aktywnych, które świetnie współgrają z naszą cerą.

Nudziakowe kolory zapewniają perfekcyjny makijaż, który wygląda naturalnie i nie znika zaraz po wyjściu z domu.

Jestem bardzo zadowolona z tych kosmetyków, bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły zarówno ich skład, jak i końcowy efekt po nałożeniu całego makijażu. Bardzo wam polecam wypróbować, jeśli jeszcze nie znacie marki Ekozuzu.pl 



Jeszcze raz bardzo dziękuję marce za wsparcie naszego spotaknia, takimi wspaniałymi produktami.

#ekozuzu #couleurcaramelpolska























Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przekąski na spotkaniu blogerek

Kakao ceremonialne

Francuskie lane perfumy