Obserwatorzy

JewelCandle - niesamowite świece zapachowe




 Witajcie kochani, dziś przychodzę do Was z recenzją niesamowitej świecy zapachowej od Jewel Candle



Swieca, którą dostałam, w ramach wspólpracy, jest o pięknym zapachu manadrynek z nutą orzechów makadamii. Zapach jest delikatny, ale jednocześnie bardzo wyraźny, w krótką chwilę jego słodycz wypełnia całe pomieszczenie.



Moja wersja idealnie nadaje się na ten przedświąteczny czas, otaczajacy mnie zapach mandarynek przywołuje najpiękniejsze wspomnienia z dawnych Świąt Bożegonarodzenia, powracam myślami do dzieciństwa, do czasów beztroski i słodkich przygotowań



Moja świeca zamknięta jest w szklanym słoju, który idealnie nadaje się do recyklingu, dlatego gdy już wypalę całą napewno wykorzystam ten piękny słój do dekoracji mojego domu.


 




A teraz rzecz, która sprawia, dlaczego ta świeca jest tak niesamoita. Otóż mniej wiecej w połowie świecy ukryta jest piękna srebrna biżuteria, w każdej świecy można znaleźć coś innego, zobaczcie jaki skarb ukrywał się w mojej:





W tym miejscu, chcę podziekować z całego serca Jewel Candle za wsparcie naszego Mikołajkowego spotkania blogerek i podjęcia z nami współpracy. Dziękuję za możliwość wyboru świecy.
A Was moi drodzy, zachęcam do odwiedzania sklepu Jewelcandle, świece są przepiękne, najwyższej jakości i idealnie nadają się na prezent - dla każdego!

A wybór zapachów jest ogromny, samo oczekiwanie, by sprawdzić jaka biżuteria się nam trafiła, sprawia, że czujemy się jakbyśmy czekali na prezent od Mikołaja :)




Współpraca blogerska.
#jewelcandle #jewelcandlefamily #spotkanieblogerek #mamatestuje #wspolpraca




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przekąski na spotkaniu blogerek

Kakao ceremonialne

Francuskie lane perfumy