Obserwatorzy

Kosmetyki do pielęgnacji twarzy- Novage

Poszukiwanie idealnych kosmetyków, albo chociaż takich, które spełniają minimum naszych kryteriów, nie jest proste. Ja też spędziłam trochę czasu na przeszukiwaniu i testowaniu przeróżnych kosmetyków do pielęgnacji twarzy, takich, które naprawdę działają a nie tylko obiecują. Tak natrafiłam na kosmetyki Novage z Oriflame.





Ogólnie,jeśli chodzi o kosmetyki do pielęgnacji twarzy, miałam sceptyczne podejście do każdej z marek, a już na pewno do tych katalogowych, tym bardziej, że seria Novage do tanich nie należy.

Mój typ cery to mieszana z problematyczną strefą "T" i tendencją do przesuszania innych stref. Nie było mi łatwo znaleźć coś odpowiedniego.
Oriflame oferuje kilka serii Novage, odpowiednich do poszczególnych problemów skóry np do cery trądzikowej, z przebarwieniami, naczyniowej, dojrzałej itp
Każda seria, chociaż wydaje się droga zawiera kompleksową pielęgnacje, która wystarczy na minimum 3 miesiące, więc jakby obliczyć każdy kosmetyk osobno na  taki czas jest to bardzo opłacalna decyzja.

W skład każdej serii wchodzą:

1. Żel do mycia twarzy 2w1- jest to żel z tonikiem, który świetnie oczyszcza i tonizuje skórę, zauważyłam, że pomaga walczyć z przebarwieniami i niedoskonałościami, skóra szybciej sie goi i dochodzi do siebie. Pomaga w problematycznych miejsca zmniejszyć ilośc wydzielanego sebum.





2. Krem pod oczy- w mojej wersji krem pod oczy jest z rollerem, dzięki czemu,podczas nakładania skóra pod oczami jest delikatnie masowana, co poprawia krążenie i zmniejsza widoczność cieni.





3.Serum- używam go zarówno na dzień i na noc, doskonale nawilża cerę, a tak jak w moim przypadku, cała skóra na twarzy staje sie ujednolicona i można na chwilę zapomnieć o problematycznej strefie T.





4.Krem na dzień i na noc- kremy mają bardzo dobrą konsystencję, łatwo się je aplikuje, szybko się wchłania. A cera pozostaje przez długi czas nawilżona, miękka i przyjemna w dotyku.





Moja seria, którą wypróbowałam to True Perfection i mogę ją naprawdę polecić wszystkim, którzy mają podobne problemy skórne co ja. Zauważyłam po niej ogólną poprawę stanu mojej cery, stała się ona bardziej  ożywiona i promienna.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przekąski na spotkaniu blogerek

Kakao ceremonialne

Francuskie lane perfumy