Obserwatorzy

Aloesowe kosmetyki Equilibra-testowanie

Ostatnio pokazywałam Wam moje pudełko pełne kosmetyków od Equilibra, które wywarło na mnie bardzo pozytywne wrażenie, wizualnie i praktycznie.



Kosmetyki te zawierają w sobie jako główny składnik wyciąg z niepasteryzowanego aloesu w bardzo wysokich stężeniach (od 20 do nawet 98 %)
A aloes sam w sobie ma bardzo dużo rożnych zastosowań: goi rany, oparzenia, działa przeciwbólowo i antybakteryjnie i doskonale nawilża. Czyli krótko mówiąc kosmetyki z zawartością aloesu są bardzo dobre zwłaszcza do stosowania latem.





Zawartość pudełeczka prezentuje się tak i znalazły się tam takie produkty jak :
-szampon,
-odżywka do włosów,
-krem do rąk,
-żel pod prysznic,
-olejek na blizny i rozstępy.



Szampon
Ma przyjemny, kojący zapach, pieni się bardzo intensywnie, na moje włosy do ramion wystarczyły dosłownie 2-3 krople, a piany powstało tyle, że ciężko było spłukać. Skóra głowy po nim jest oczyszczona, a włosy miękkie i gładkie oraz przyjemnie pachną.
Odżywka
Niestety nie dla mnie, mimo, że lekko odżywia włosy i pomaga w ich rozczesywaniu to jednak bardzo mi je obciążyła, przez co były bardzo oklapnięte
Żel pod prysznic
Podobnie jak szampon, ten żel, również pięknie pachnie i bardzo intensywnie się pieni. Pomaga skórze odpocząć po całym dniu na słońcu, dostarcza jej odpowiedniego nawilżenia, ochłodzenia i ukojenia. To uczucie utrzymuje się przez bardzo długi czas.
Krem do rąk
U mnie kremów do rąk nigdy nie może w domu zabraknąć, a teraz wiem, że ten krem również znajdzie swoje miejsce w mojej kosmetyczce.
Jest zdecydowanie moim hitem. Przynosi dłoniom natychmiastową ulgę, intensywnie nawilża i sprawia, że skóra jest miękka i delikatna w dotyku. Nie lubię uczucia suchych dłoni, a ten krem bardzo dobrze sobie radzi ze swoją rolą, nie muszę sięgać po niego co godzinę.


Wybór kosmetyków Equilibra  jest duży, więc z pewnością każdy może znaleźć coś dla siebie ;)




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przekąski na spotkaniu blogerek

Kakao ceremonialne

Francuskie lane perfumy