Obserwatorzy

świeży zestaw do pielęgnacji twarzy

Czy Wy też tak macie, że lubicie zmieniać kosmetyki w zależności od pory roku, nastroju czy okazji ? Ja tak właśnie robię, teraz na okres wiosenno-letni szukam kosmetyków, które są lekkie, świeże i subtelne.











Na pierwszy rzut postanowiłam zmienić kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ale nie tylko krem( bo tak robiłam zazwyczaj) ale skompletować sobie cały zestaw.


Wybrałam kosmetyki marki Optimals z Oriflame. 
W skład mojego zestawu wchodzą :
-żel do mycia twarzy,
-krem na dzień i na noc,
-tonik
-balsam matujący,



Nadaje sie on do wszystkich typów cery, ja wybrałam takie do ceru mieszanej ze skłonnościami do tłustej.
Kosmetyki przyjemnie pachną, na skórze pozostaje przez długi czas uczucie świeżości i nawilżenia.



Dla mnie najlepszy z całego zestawu okazał sie balsam matujący do twarzy. Każdy kto ma problemy ze strefą "T" powinien się w niego zaopatrzyć.
Skóra na twarzy od razu staję się matowa, problem z błyszczącą i świecącą się cerą w końcu został u mnie pożegnany na dobre.




Czasem naprawdę warto zaryzykować, spróbować coś całkiem nowego, wiosna czas zmian :)

Taki zestaw możecie sobie skompletować sami > tutaj <

A jak zamawiać z mojego sklepu ? > tutaj < znajdziecie podpowiedź :)



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przekąski na spotkaniu blogerek

Kakao ceremonialne

Francuskie lane perfumy