Obserwatorzy

Producent słodyczy MAKOROGOWO

 Czy jest ktośkto nigdy nie jadł bezy? Tego smaku nie da się po prostu opisac albo do czego porównać. Po prostu słodki smak dzieciństwa.




Zresztą produkty,które ma w swojej ofercie firma MAKO tworzy niesamowity,słodki powrót do czasów beztroskiego dzieciństwa.

Na spotkaniu blogerek dostałam do przetestowania gniazdka bezowe,które są idealną bazą do wielu deserów i słodkich przekąsek, sama wykorzystałam je do zrobienia torcików owocowych z galaretką,jdnak zanim zdążyłam zrobić zdjęcie,wszytskie zniknęły ze stołu :) 


No coż,czasem się tak zdaża,ale to jedynie świadczy o tym,że byly bardzo dobre i idealnie komponują się z owocami i sąświetnym pólproduktem, który przydaje się w kuchni.

Bardzo dziękuję marce, za możliwość przetestowania jednego z waszych świetnych produktów.





Komentarze

  1. Próbowałam wyrobów tej marki i jak dla mnie są całkiem fajne. Wystarczy dodać kremu, owoców i niebo w gębie :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Przekąski na spotkaniu blogerek

Kakao ceremonialne

Francuskie lane perfumy