Obserwatorzy

Mleczko nawilżające Nivea Baby-testowanie

Pielęgnacja niemowląt,to dopiero wyzwanie.Szukanie produktów dla skóry wrażliwej, nie podrażniających,które dbają o skórę małego człowieka i jeszcze dodatkowo ją nawilżają i chronią.
Będąc w ciąży długo chodziłam po drogeriach i czytałam masę etykiet, w efekcie zawsze wychodziłam z niczym, bo co wybrać, gdy wszędzie jest tak wszystko ładnie opisane?





Postanowiłam zaryzykować i postawić na pielęgnację taką jaką sama sobie funduję, postanowiłam zakupić produkty Nivea Baby.






Kosmetyki Nivea, są w moim domu od lat, pamiętam jak w każdej łazience można było znaleźć kultowy krem, tak więc stwierdziłam, że będę kontynuować tradycję i moją córkę zaopatrzę również w pielęgnacyjne kosmetyki tej marki.
Dziś pod lupę idzie mleczko intensywnie nawilżające, które można stosować już od pierwszych dni życia.





Jak się okazało jego zakup był całkowicie potrzebny, po pierwszej kąpieli córki w naszym domu, zauważyliśmy, że woda wysusza jej skórę.
Dzięki wygodnemu dozownikowi mogłam nabrać tyle mleczka ile akurat potrzebuję, czyli przez pierwsze dni było to zaledwie kilka kropel by odpowiednio nawilżyć ciało maluszka.




Mleczko bardzo szybko się wchłania, nie pozostawia tłustych plam na ubrankach i co najważniejsze-doskonale nawilża. A dzięki temu, że formuła została wzbogacona masłem shea to odżywia skórę i pomaga przywrócić jej naturalną barierę ochronną.




Jak dla mnie jeden z lepszych produktów do pielęgnacji małego człowieka. Bo najlpesze co można dać drugiej, bezbronnej osóbce, to miłość, czułość i pielęgnację.






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przekąski na spotkaniu blogerek

Kakao ceremonialne

Francuskie lane perfumy